Få en personlig stil del 3

Jag fick en kommentar i inlägget under där
någon påpekade att jag knäppt skjortan fel.
Men faktum är att det var det som var meningen.
Det var en liten detalj som gjorde att jag inte bara
hade en vit skjorta på mig, utan jag hade en vit skjorta
på mig på mitt egna sätt.

Personlig stil handlar mycket om såna här små detaljer.
Istället för att ha skjortan knäppt ordentligt kan man
knäppa en knapp och knäppa den fel,
man kan byta skosnören på sina converse
till tillexempel leopardmönstrat
eller så kan man ha en mössa som sticker
ut från va alla andra har.
(Alla andra brukar ha kask. Riktigt läckert det
med men bryt strömmen och ha en utan skrikiga färger)

Allt handlar om detaljer. För det är detaljerna
som gör att din outfit blir din egna och inte alla andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0