Välkommen Rut

Igår när jag var nere i Nynäshamns centrum
så upptäckte jag något underbart !
Det finns en liten affär på nedreplan i gallerian
som heter tiny and more
och ni kan aldrig gissa vad dom har för kläder?!
Jo dom har plagg från RUT MFL !!
Mitt favvo favvo klädesmojsgrejs !
Haha !
Jag blir så glad att jag inte ens kan formulera mig, haha.

Ni förstår att när
 jag var i göteborg på klass resa förra våren
så hittade jag och några tjejer en underbar
butik som hette just rut mfl
och viblev förälskade i den, framförallt jag.
Sedan den dagen har jag letat som en galning
efter den butiken på närmare håll än gbg
och nu finns det sånna kläder i min lilla stad.
Underbart !


Min balklänning som jag hade på balen i 9:an
kommer från Rut mfl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0