DREAMS



Under det senaste året har jag fått en hel del drömmar i uppfyllelse.
Jag har nått besöksrekord ett flertal gånger, jag har varit på blogawards,
jag har sprungit på event och frossat i goodiebags, jag har lärt känna en massa trevligt
folk via bloggen, jag har satt upp en egen musikshow, varit luciakandidat
till kommunens luciatåg, jag har annordnat mitt egna
event..

Men det finns fortfarande flera drömmar och mål som ska uppfyllas. Där bland
ha en egen webshow, jobba som modeassistent för att sedan jobba mig upp
till stylist, skriva något frilans i en tidning och öka antalet läsare på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ge tips på billiga kilklackar det skulle vara kul! :)

kram

2011-02-25 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0