EN TRÄFF MED MÖLLER



Hej! Skulle du kunne berätta liter kort för läsarna vem
vi ser här på bilden?

Ja, jag heter Christoffer Möller och jag är en riktigt samhällsnörd
som otippat nog går den naturvetenskapliga linjen. Jag är även väldigt
politiskt agagerad då jag är ordförande i MUF Enköping.

Du har väldigt stilren klädstil och mina tankar lutar åt gossip girl
hållet, lite preppy så där. Håller du med?
Alltså jag tycker att min "stil" är rätt vanlig. Jag älskar chinos och skjortor
men tackar inte nej till en tjocktröja med en t-shirt under heller.

Men om du går in i garderob och jag ber dig att ta fram
ditt absoluta favorit plagg, vad skulle du plocka fram då?
Då skulle jag ta fram min Henri Lloyd med polokrage och en brittisk flagga
på vänster ärm. Den kanske inte är det snyggaste jag har men det är min
favorit. Köpte den för ett år sedan och den är fortfarande lika skön,
snygg, den funkar i alla lägen liksom.

Jag förstår! Det är precis samma sak med min orangea tröja.
Har tur, det kommer ju mycket färg nu i vår. Vad kommer du ha på dig
i vår?
Jag kommer köra på chinos tillsammans med en snygg piké eller en t-shirt
och så fort det blir varmare så byter jag ut mina chinos till ett par schyssta shorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0