VINNARNA I DAGENS OUTFIT

Ragna. Om jag hade fått några extra dagar av sommar och värmande
sol så hade jag velat gå i Ragnas outfit. Ett par schyssta jeansshorts
och ett linne med underbart tryck, super fräscht.
Ragnas blogg.


Anja. Behöver jag säga mer än "SÅ HÄR VILL JAG SE UT I HÖST!"? Perfektion
från topp till tå. Riktigt vardagschict och jag älskar hur hon har matchat de lite
mer romantiska linnet med de kaxiga bootsen. Dubbla tummar upp.
Anjas blogg

Amanda. Trots att det här är en outfit som jag aldrig skulle sätta på mig
själv så gillar jag den. Stilren, klassik och den befinner sig i ett perfekt
skede, då sommaren möter hösten. Extra plus är det ju att den här bruden
och jag bor i samma kommun.
Amandas blogg.

Kommentarer
Postat av: ragna

åå tack :) va gulligt av dig , linnet är min favourit ! kram

2010-09-14 @ 18:07:58
URL: http://raagnajonasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0