DAG 1; PRESENTERA MIG SJÄLV

Som ni kanske vet så heter jag Josefin Eliasson.
Jag är 18år (född 1992) och bor i en liten sketen liten
kommun som ligger 6mil söder om Stockholm.

När jag inte pluggar på Teknik och Design programmet
på Nynäshamns Gymnasium så tränar jag på gym
(försöker hålla det till 5 dagar i veckan), sjunger i
en rockkör samt pysslar med allt kring bloggen.

I hela mitt liv har jag älskat kläder! Mamma har berättat
att när jag skulle iväg till förskolan började jag alltid gråta
när det var dags att välja vilka kläder man skull ha på sig mellan tårarna hörde
man en 3år gammal Josefin "meeeen mamma, de andra barnen har
ju redan sett den här klänningen!!". Intresset fortsatte och vid
sju års ålder körde jag alltid på två olika outfits på fredagar.
En som jag hade i skolan och en lite finare som jag hade hemma på kvällen
när det var Taco med familjen.
För cirka två år sedan fick jag tillbaka intresset och det brann(!!)
och efter att ha proppat min vardagsblogg med bara mode och kläder
så valde jag att starta den här bloggen.

I sommar tar jag studenten och då vill jag förutom att fira
riktigt ordentligt läsa stylistkursen som Helen Falk håller i.
Skulle även vilja se mig om i Sverige för att sedan flytta tillbaka
hit till skit hålan Nynäshamn för att skaffa familj.

Som person är jag ödmjuk, social och sprallig. Älskar att stå i centrum
men jag gör inte vad som helst för att dra till mig
uppmärksamheten. Nej jag sliter hårt! Detta har gjort till att jag har gått från
ett riktigt kasst självförtroende till ett som gör att hela jag strålar.

Jag är, enligt mig själv, en härlig människa som är rolig att ha att göra med.

Hoppas att iaf några håller med mig på den punkten

Kommentarer
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv;okejj tack ;D

2010-11-30 @ 21:58:07
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: william

bra skrivet om dig^^



Och tusen tack att jag var en soom vann outfits tävligen:DDD

2010-12-01 @ 16:54:56
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0