Svar på kommentar

Kommentar om inlägget om Paows klädstil från Elin:
1. Skjortan. Vad tänkte hon när hon tog på sig
en kort, skuren och uppknäppt vit skjorta?
Det ser ut som att den är tagen från en 5 årings garderob.
Kan inte ens kolla på den, blir äcklad. USH vad ful den var.
2. Tightsen. Man har inte lacktights (utan fickor!!)
till en väldigtväldigt kort tröja. Det har du dessutom själv sagt ;)
3. Bustiern. Den ser bara sååå fel ut på henne.
Eftersom hon har en massa halsband till. Det blir bara för mycket. 
4. Klackar. Som att det inte redan är för mycket
som det var så tar hon på sig ett par fest klackar. Jeeez hjälp henne någon. 

Så Paow's klädstil är bara För Mycket.
Hon matchar som en kratta och går runt i kläder igen annan skulle köpa.
Det är knappast något positivt. Hon förvandlar alla sina kläder
så att dom är värda att få en trashstämpel. Okej att hon vill efterlikna
Dollyblond, men detta är inte ens i närheten..

Svar: Jag förstår hur du tänker Elin. Men jag är rädd att jag
inte kan hålla med. Vit skjorta är snyggt, visst kunde hon valt en längre
men att hon höll den uppknäppt så att Buistern syns är helt rätt. Jeansleggings
kan man inte ha som byxor med andra tights använder jag ofta som byxor,
speciellt lackleggings.
Halsbanden tycker jag gör det hela mindre slampigare och jag älskar klackar.
Använder gärna partyklackar till vardags! (dessutom var den här bilden
tagen från en dag då hon skulle på fest, så ja.)
Många tycker att Paow klär sig slampigt men jag håller inte med.
Hon älskar buisters, spets och klackar och vem gör inte det?

Kommentarer
Postat av: Erik

sv, tack :D

2010-03-12 @ 23:02:38
URL: http://erikthorell.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Vit skjorta har alltid varit ett säkert kort så det är modellen jag stör mig på och att hon har den uppknäppt för att visa bustiern. För att på så sätt vara helt "rätt". Varför? Det är på största allvar bara fult att ha så om man inte kan bära upp det snyggt, vilket nu inte paow kan. Utan hon får det som sagt endast att se slampigt ut. Om hon kunde ha ett stort linne med djup urringning på rygg och armar(?) så att den hänger snyggt och sin bustier som visas lite under istället skulle hon få en 10 poängare!



Men smaken är som baken ;) !



Men smaken är som baken ;) !

2010-03-12 @ 23:14:07
Postat av: Adina

hejj =)

söt blogg ;)

görs ?

2010-03-13 @ 10:37:39
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: sava

hehe, bra att du säger som du tycker & inte ändrar åsikt för att någon annan tycker på ett annat sätt.

Jag gillar inte Paow alls, men hon har faktiskt snygga kläder (a)

2010-03-13 @ 10:42:51
URL: http://ssavah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra dag!♥

2010-03-13 @ 11:02:14
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0