PÅ SOMMAREN OCH GÖR LITE SOMRIGT

Det får troligtvis bli min nya klänning från bubbleroom som jag köpte förra veckan.

Jag kommer ihåg när jag var yngre, då fick
jag alltid en ny fin klänning av mamma till skolavslutningen.
Kvällen innan brukade pappa fläta mitt hår för att det
skulle bli vågigt dagen efter och så fick jag alltid
en stor fin röd ros innan det var dags att åka
till skolan i den nya fina klänning och de matchande skorna,
för att sjunga idas sommarvisa.

Idag går jag ut 2a året på gymnasiet och jag har ingen
aning om vad jag ska ta på mig. Man vill ju inte sticka ut för mycket
men man vill ändå vara lite finare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

Fint kort :)

2010-06-04 @ 12:45:56
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0