utvärdering

Januari börjar lida mot sitt slut och det är dags att kolla
om jag nått mina mål som jag satte upp i början av månaden.

Skriva minst 4 inlägg om dagen.
Yesbox det har jag klarat. Eller en dag blev det inga alls
eftersom datron var sönder men annars så har
jag klarat det bra

Komma igång med "I min garderob".
Nix, inte en enda garderob är fotad den här månaden.
Det är svårt att få någon som vill ställa upp.

Öka läsarantalet till minst 150 om dagen.
Nix, rekordet ligger på 139 än så länge.

Lägga upp dagens outfit varje dag
Det fungerade bra tills kameran dog.

Få igång eller avsluta sammarbetet med Cityboys.
Yesbox, killarna fegade ur. Ytterst tråkigt!

Rensa ur garderoben minst en gång.
Yesbox, en gång tidigare och så ska jag
göra det en gång till nu i helgen. Hihi, man måste ju
få plats med nya inköp

Använda mina glasögon ofta.
Yesbox, nästan varje dag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0