Elin Kling

Tvn stod på hemma hos min syster när jag var där idag
så jag passade på att titta lite på förkväll. Hade för mig att måndagar är
lite av deras mode-dagar och jag hade rätt.
Elin Kling pratade vårmode och Ebba von Sydow
om kronprinsessans bröllop mm.

Jag håller med Elin på en grej.
Använd tights och leggings även i vår men försök
att inte bara använda vanliga svarta.
Just nu finns det en mängd olika
färger och modellerpå marknaden så testa dig fram och
hitta några som passar dig och din stil.
Tänk på att på våren vill man ha det lite ljust.

Kommentarer
Postat av: natta

härligt att du ville vara med i tävlingen :D

imorgon kommer vinnar upp på bloggen så håll utkik ;)

2010-01-18 @ 23:43:51
URL: http://natalies.se
Postat av: Sandra

japp jackan från H&M fínns i min önskelista :D kram

2010-01-19 @ 07:49:30
URL: http://sandrrrasfoto.blogg.se/
Postat av: Josefin

vad tycker du om att bara ha tajts och en tröjja, typ ett linne eller en t-shirt som inte går över rumpan?

2010-01-19 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0