Diffrent.

Vi modebloggare delar ut tips och råd om saker
som är "så rätt" eller "hot, hot, hot!".
Men vi tänker sällan på att alla har olika
stilar, olika smak och olika kroppsformer.
Det finns alla typer av stilar och mixar,
vissa mer fina än andra.

Men det som är viktigast enligt mig är att trivas
i det man har på sig. Att man får den där "fan vad
snygg jag är i den här outfiten"känslan varje gång
man ställer sig framför spegeln.
Annars känns det rätt meningslöst, då skulle man
lika gärna totallt skita i att bry sig och bara
springa runt i samm gamla par mjukisar år efter år.

Så mitt råd är att testa dig fram. Prova på rockarstilen,
skatearstilen, töntlooken ect. Till slut hittar du den som
känns bäst för dig.


Jag exprimentarer hela tiden. Här är jag i baggyjeans
för två år sedan.

Kommentarer
Postat av: Hanna Hirvasoja

ååh taack ! :) gla jag blir :)

vad roligt att du är med :)



DET har du helt rätt i det du skriver :)

2010-01-05 @ 16:09:17
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: ja, men verkligen! :) skulle inte sitta fel att ha sommar nu.

2010-01-05 @ 16:28:09
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0