DAG 7; MIN BÄSTA VÄN

Under mina 18 år har jag stött på en hel del härliga människor.
Vissa har kommit att betyda mer än andra
och tyvärr så har jag glidit ifrån många av dom.

I alla lägen har jag alltid haft minst en bästa vän,
någon som jag har kunnat skratta och gråta med,
någon jag både kunnat prata med och lyssnat på.
Men nu känns det inte som att jag har någon absolut absolut
bästa vän utan jag har snarare fler mycket nära vänner.

Amanda är en av dom. Vi spelade teater ihop när vi var
små och åter förenades förra hösten. Min dåvarande pojkväns
närmsta killkompis skaffade sig en flickvän och hon och jag klickade
på direkten.

Sen dess har jag och Amanda alltid funnits där för varandra
i både lyckliga och olyckliga stunder. Alltid ståt vid varandras
sida och backat upp när det behövts.

Amanda var här igår och när hon gått till bussen kom pappa
upp till mig och sa med ett stort flin
"Haha, som ni tjattrar ni två. När Amanda är här låter det mer
än när du har killgänget här, haha!"
Det värsta är att det är sant. Men jag och den där
bruden har alltid så mycket att säga varandra
så orden tar aldrig slut.

Jag hoppas att vår vänskap är en sån som varar livet ut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å! Tack gumman! Detsamma <3

Men vad kul att din pappa kom upp efteråt, hahahaha!

Hoppas det varar livet ut!

Pussssss <3 <3 loveu

PS. ÄLSKAR GOSSIP GIRL :D:D:D:D:D

2010-12-06 @ 12:20:11
URL: http://amandatheodoralundin.blogg.se/
Postat av: nelin

varsågod hihi :)

va härligt det är med vänner! hihi. söta ni är hihi.

hoppas att du får en fin måndag tjejen!

2010-12-06 @ 12:20:37
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: s

Vad fina ni är! :D

2010-12-06 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0