King of Pop

Nästa vecka ska jag medverka i en musikal som
sätts upp här i min lilla kommun och jag har lite problem
när det kommer till klädvalet. När jag sjunger i kören
ska ha ha något svart MEN det får inte vara något tryck
på, det får inte vara en kjol eller liknande (om jag inte har
typ cykelbyxor under) eftersom jag på ett ställa ska lyfta mitt
bena så högt upp i luften jag bara kan, det får inte vara för
mycket kläder eftersom vi ska vara runt 100stycken på
scenen+spotlights+att jag ska dansa när jag står där i kören,
det får inte vara för lite kläder heller för det får ju inte se
slampigt ut och framför allt; det ska matcha med en vit handske.
Förslag någon?




Kommentarer
Postat av: Lina

du kan ju ha ett par svarta leggins tex dom du har gjort själv, sen ett långt linne och paljett jackan med en vit handske:P

det har ju typ han iaf på bilden ;)

2010-04-27 @ 07:31:26
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0