same but diffrent

Jag älskar att åka bort när jag ska shoppa.
Åka till andra städer, andra länder
där man hittar saker som inte exakt alla
andra personer här hemma har.
Som resan jag och min syster gjorde nu i
somras. Vi åkte till göteborg på en stor shopping
resa och jag kom hem med 24 plagg (!!).
Även om det är H&M man går in på är utbudet helt
annorlunda beroende på vilken
stad man befinner sig i.
Trenderna varierar ju sig från stad till stad.

Just nu lottar Engla ut en
resa för två till Gotland och jag är riktigt sugen
på att ta hem priset.
Även om det inte finns så jätte mycket affärer i
Visby så är det iaf något och sist
jag var där hittade jag ju shortsen och t-shirten
nedan.
Åhhhh, jag vill verkligen vinna det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0