Avklätt eller inte?

Jag tycker att vi svenskar är för dåliga på att visa upp oss.
Korta kjolar och ur-ringat är tabu och
om man bara fundera på saken så är man en slampa.
På vintern förstår man ju att folk inte går barbent och så 
 eftersom det är alldeles för kallt för det, men ändå.
Mer hud åt folket eller vad säger ni?

Jag menar inte att vi ska visa upp allt vi har,
det är osmakligt.
Men man kan faktiskt klä sig snyggt och visa hud.
Det behöver inte vara naket och vulgärt,
det kan vara snyggt och stilfult.

flummigt inlägg jag vet. Jag vet vad jag vill få fram men
jag vet inte hur jag ska formulera mig för att
inte låta som att jag tycker att vi ska
börja springa runt nakna.
Men men jag hoppas att någon förstår mig.


Kommentarer
Postat av: slimz

jag tycker verkligen ni tjejer ska visa mer hud;)

2009-09-01 @ 20:51:33
Postat av: Josefin

Svar till slimz: Det är vi två om :)

2009-09-02 @ 11:06:49
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0