håller ni med mig? Diss eller Hiss



bild från posh24.com

   
bilder från mtv.com


bild från mtv.com


bild från memoirsofagouda.com

 Är det bara jag som tycker att vår kära, super coola
lady gaga har spårat ur?
Bilderna är från VMA 2009 och jag tycker faktiskt att hon
inte är lika cool längre.
Hon kom dit i någon halv skum mundering som täckte
nästan hela henne och en guldmask för halva ansiktet.
När hon uppträdde hade hon stövlar underkläder och (vad det ser ut som)
blod (?).
När hon tog emot sitt pris kom hon i röd klänning och en
gigantisk mask, som hon tog av när hon fick priset.
Ja ni ser ju själva.
Dessutom ser hon grymt sliten ut. Inte alls lika sexig
och fräsh som för ett år sedan.
Lite trist tycker jag.


Kommentarer
Postat av: matilda

är allt bra ?

förlåt för att jag inte orkar svara på din kommentar. det är skitmånga & jag har inte så stor lust att blogga , ska bara svara sen kanske göra nått annat. men vi får väl se då jag börjar igen, & nej jag spammar inte runt det hära om du undrar, bara till dom som har kommenterat min blogg. det känns helt fel att bara låta dom ligga där, helt opubliserade , obesvarade. så jag tänkte göra nått åt detta. så jag skriver samma sak till alla, efter som jag har 0% blogglust. vilket känns trist. men kika gärna in igen nångång, så kanske jag är tillbaka!<3

2009-10-12 @ 16:17:32
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var mycket diss där men jag gillar hennes musik

2009-10-12 @ 18:25:00
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till anonym: jag håller med dig till 100% :)

2009-10-12 @ 18:43:02
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0