ett rea tips

Jag åkte precis igenom Nynäshamns centrum med
bussen och såg att skoaffären
Eurosko hade fullt med ballonger i härliga färger utan
för sin butik. När man sedan kom närmre
såg man de stora reaskyltarna
"ta 3 betala för 2, på hela sortimentet".
Mitt hjärta tog ett extra skutt och jag blev för en
stund glad tills jag kom på att jag fortfarande
har shoppingförbud, suck.
Men jag råder er nynäshamnsbor att gå
till centrum och besöka eurosko
som ligger högt upp på huvudgatan
mitt emot konsums ena sidovägg.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Du inspirerade mig faktiskt undermedvetet för ungefär en/två veckor efter du hade satt ditt shoppingförbud så gjorde jag likadant. Men tyvärr sprack det idag när jag köpte glasögon på Topman :(

2009-10-07 @ 00:14:00
URL: http://robbbbin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till Robbin: Men då :/ men du höll iaf det ett tag och det var starkt gjort av dig Robbin ;)

2009-10-07 @ 11:17:43
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0