update

Hejsan alla blekfisar.
Hotellet hade tydligen inte tradlost internet
sa nu har jag, efter maaaanga
dagar fatt tag pa ett intrenetkafe.

Som ni ser saknar jag de tre sista i alfabetet
men battre de an inget alls eller hur, haha.

Jag har shoppat som tusan har borta
och jag har inte trottnat an.
Nagon som ar forvanad?
HAHA!
An sa lange har jag fatt tag pa 2 par
super lackra klackar, en vaska,
4 t-shirtar, 4 linnen och...var det nagot mer?

Sen har jag lyckats fa tag pa tva hjaltar som
ska forsoka fa tag pa jimmy choo skor at mig pa lordag!
Raddare i noden typ!!

Har nere ar man som en idespruta kan jag saga.
Sa jag har massa knasiga ideer for bloggen
och sa tills jag kommer hem.
Men mer om det da.
Ha det bra nu ska jag ut i solen igen.
Maste fixa brannan, haha.


Kommentarer
Postat av: SELENA

Hej, allt bra?

(:

2009-11-13 @ 15:03:33
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0