Kära skodesigners

När ska alla ni börja tillverka skor
i min storlek?
Att ha storlek 34-35 och var sönder kåt på
skor är inte kul, för jag kan knappt ha ett enda par.
Vissa har börjat fatta att det finns tjejer som är äldre än
10 men ändå har små fötter.
Stooooor applåd till er !
Men ni andra snälla börja göra skor som jag också kan ha.
Hallå dinsko har börjat tillverka skor i storlek 42 langa
fram en 35a på damsidan också tack.
För seriöst jag är trött på att behöva stoppa
papper i tårna för att kunna ha ett par snyggga skor!


Den här dojjan var den snyggaste av de FYRA skor i
storlek 35 på Nelly.coms nyheter. Fattar ni hur jobbigt jag har det ?

Kommentarer
Postat av: Bella

min kompis har samma problem. jag hade flippat över.

2009-11-30 @ 16:18:17
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0