help me !!!!

Jag tycker synd om mig själv.
Tog svinis-sprutan idag och nu har jag brutalt
ont i armen och den är lite svullen.
Men ändå är jag stolt över mig själv som tog den,
jag älskar inte sprutor precis.
Det bästa sättet att belöna och den bästa
trösten stavas shopping.

Jag tycker att jag är värld minst ett par nya skor,
en musikantjacka, en snygg klänning, en längre fejjk pälsväst
och ett par skinnimmitationshandskar.
Det vore en schysst belöning va?
Hmm, man kanske ska ta och åka till
stan och handla lite i helgen.
Fast, då har jag inte råd med julklappar
och då är jag både egoistisk och tråkig.
Jag älskar att köpa saker till folk.
Det är så härligt när man fått in en fullträtt och man
bara ser hur otroligt glad personen blev
över min klapp!

Åh, nu fick jag skuldkänslor.
Men jag vill trösta och belöna mig själv!
Någon som har ett annat bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0