by Mathew Williamson

Varje säsong bjuder H&M in en "gästare" för att
designa en kollektion till dom.
Det tycker jag är en ganska schysst deal,
så vi dödliga också kan njuta av designer kläder
utan att behöva leva på nudlar i minst ett halv år, haha.
I år är det hur som helst Matthew Williamson,
 som bjuder på färgglada mönster
till både tjejer och killar.


Från herrkollekionen

och det här är från dam.

I övrigt ser det ut som att H&M har hackat på den här
färgglada trenden och det är i alla fall jag
mycket tacksam för.
När sommartider närmar sig, trots att det inte märks
på vädret alla gånger så är färgerna
och de ljusnyanserna varmt välkommna
hem till min garderob.
Efter höstens och vinterns allt för trista
gråbleka och slaskiga tid så är jag bara glad
över att få se lite färg igen.
Håller du inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0