I <3 Cheap Clothes

Mina vänner har börjat undra hur
jag kan ha nya kläder varje vecka och
ändå inte gå minus på de 1000 kr jag får i studiebidrag varje
månad.
Det är inte så svårt säger jag och rycker lite på
axlarna.
Det gäller bara att veta vad man gör.

Mitt bästa tips är att gå och köpa saker på second hand.
Visst du vet inte vem som har haft de där
kläderna innan
men du vet ju inte heller vem som kan ha provat
plagget du köper på H&M eller vart du nu köper dina kläder,
right?
Idag fick jag hem dessa två och gjorde inte ens av med
en hundra lapp.

  
Shorts som har sitt ursprung från GinaTricot
fickat jag för bara 30 kr

 
En klänning från Brooker.
Som även funkade ganska bra som ett linne
för 36 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0