Chillstilen som han kallar det

Jag har en kompis som nästan alltid
beställer kläder från internet
och jag frågade honom vart han beställer allt ifrån.
Han nämnde bland annat en hemsida och namnet fastnade
på min hjärna så jag tänkte varför inte
och klickade in på den.
Vilket sedan i sin tur vara något positivt för
där fanns ju verkligen allt !
Cyklar, skor, väskor, kläder, smycken, kepsar,
leksaker, musik, hörlurar, kläder you name it.

Jag roade mig ett tag med att sitta och kolla
runt lite och sedan så valde jag ut en t-shirt och ett armband
från herr och en liknande uppsättning från dam.
Alla kanske inte tycker att det här är snyggt men
det finns ju dagar då även jag vill
skrota runt i en skön, snygg t-shirt och jeans.
Jag skulle ärligt kunna tänka mig att göra det varje dag
för en snygg tee och ett par slitna jeans går alltid hem !


herr t-shirt

dam t-shirt
 
Armbanden

Sedan är det ju helt okej att som tjej använda killkläder
och smycken och tvärtom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0