Stoooor städning

Nu är det dax att rensa ur i min proppfulla garderob.
I vanliga fall brukar jag försöka göra det varannan månad
men nu har det inte blivit av på ett tag
och eftersom det ska regna 40mm idag så är det ett perfekt tillfälle
att rensa på.

Visst låter det lite tragiskt att bara ta bort ens
kläder så där?
Men om du inte använder plaggen, har något plagg
som du kanske använt för mycket så det har blivit slitet
eller helt enkelt bara inte vill ha kvar det så
undrar jag varför dom där oönskade plaggen ska
få ta upp en massa plats i din garderob?
Jag tycker att det är bättre att rensa ur lite då och då,
 så man kan fylla på med nytt.
Sen är det ju faktiskt så att jag INTE bara slänger
kläderna ! Nej, jag säljer dom vidare eller lämnar in dom
på secondhandbutiker.
Du vet väll att på de flesta secondhandställena så får du
själv en del av summan som de säljer ut dina plagg för?
Det är ju hur bra som helst ju !

Men nu är det bäst att jag kavlar upp ärmarna och sätter igång.
Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0