skepp ohoj !

När man pratar om mode och shopping så
är det ju faktiskt så att alla inte passar i allt.
Jag ser tillexempel jätte rolig ut i stora baggyjeans
och en t-shirt medans det finns andra som är super
snygga i det.
Det är nog det som är krångligt med kläder och sånt.
Att man måste inse att man inte klär i allt
även om man vill det.

Men jag vet en stil som jag tycker att
de flesta passar i och det är marint.
Du vet massa röda, blåa och vita kulörer med
randiga tröjor och ankare och grejer.
Det är även en look som enligt mig är tidslös och aldrig
blir riktigt omodernt.

Om du som kille vill klä dig marint så skulle jag tipsa
med ett par begiea eller sandfärgade chinos/shorts
med en svart/vit eller blå/vit randig långärmad tröja
som du kavlar upp ärmarna på.
Till det skulle jag, om jag varit kille, haft ett par tygskor.
Som tjej så kan man köra på en randig långärmad tröja
som gärna ska sitta lita pössigt
och till det en blå kjol med hög midja.
Sedan stoppar du in tröjan innan för kjolen som helst ska sitta åt
lite och kavlar upp ärmarna.
Inom skoväg skulle jag även här köra på tygskor
eller ballerinas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0