Måndag 15 Juni

Har precis kommit hem från första dagen på
sommarjobbet och är helt slut i hela kroppen.
Idag har jag fått arbetskläder
(blåa snickarbrallor, en jätte stor svart tröja med företagetslogga
på bröstet och en flanellskojorta...så snyggt ! haha )
och räknat massa skruvar, ringar och andra prylar som
jag inte ens vet vad det är.

Jag känner mig inte direkt high fashion när jag sitter här
nyduschad, utan smink, ofixat hår och avskallat nagellack
men jag kan iaf bjuda på en "dagens outfit".
Det var ju ett tag sen jag hade en sån på mig själv.


Oj vad pigg man ser ut.



♥ Blå/vit randig t-shirt, H&M
♥ Jeans som jag slitit sönder själv, CheapMonday



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0