20 juni och jag måste verkligen skaffa mig en kamera

Jag hade egentligen planerat att lägga upp
en dagens outfit i det här inlägget men
eftersom både min och min killes mobilkameror veckar
ha något emot med att ta kort på mig
så får jag beskriva min look of to day med ord istället.

Jag har ett par svarta uppkavlade jeans,
ett vit långt linne (med ett svart linne under för att
det vita är lite genomskinligt och min bh har en stark färg)
och jeansskjorta.
Till det har jag ett flätat armband i läder och
ett långt halsband med en nyckel och en prinsesskrona
på, samt ett par blåa ballerinas.

Egentligen skulle jag velat haft galdiatorskor
men har inte hunnit skaffa mig et par ännu,
det får bli av när lönen kommer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0