knälångt ska det vara

Sommar och bad i all ära men det finns
ett badplagg som får mig att rynka lite på näsan
och det är speedos.
Ni vet som y-front kallingar fast badbyxorform.
Om man inte trivs i knälånga badbyxor eller
surfshorts som det också kallas
som många killar i min ålder har så kan man väll
iaf ha boxerbadbyxor?
Jag tycker att det är osmackligt när man verkligen ser allt !
Det är inte ens fint när tjejer visar allt dom har.

Okej om man vill ligga hemma och sola för att
slippa super bleka lår
eller om man har det 
 under shurfshortsen för att slippa bada i kallingar.
(helt utan något under är det lätt hänt att dom ramlar av.
Jag kan även tänka mig att det skaver lite)

Några "godkända" badbyxor som jag hittade hos Stadium.



1. Shorts från Champion
2. Surfshorts från Billabong
3. Surfshorts från Warp 
4. Shorts från Champion (psst det är 100 kronors rea på dom)
5. Surfshorts från Quiksilver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0