Dagens outfit tips 16 Juli

Ännu en ny dag och ännu en gång står man där
framför sin garderob och känner hur man verkligen
inte har något att sätta på sig.
Då är det bara tur att du lyckades klicka
in på min blogg ! För även idag hjälper jag till med att
beskriva en outfit för både killar och tjejer.

Jag har nästan fått in som vana att börja med killarna
så vi kör på det idag med.
Börja med att rota fram ett par snygga flipflop
(nej det är inte trendigt någonstans. Men
jag tycker att det är skönt och då är det värt det)
sen tar ni på er ett par jeans shorts och om du inte har
ett par jeans shorts kan du ta ett par vanliga
jeans och kavla upp dom lite snyggt.
Plocka upp en t-shirt som har en stark färg på sig
och ruffsa sedan till håret så att det blir en "after beach" frilla.
Om du har något snyggt halsband som tex det här

så ta gärna på det !
Är det någon som kan gissa vilken stil vi kör på idag?

Girls, girls, girls !
Idag blir det enkelt för er. Leta upp en tunika i en ljus färg
och helst utan tryck och på med indiansandalen.
Voila !
Men om du vill imponera lite så ta på dig en hatt också,
typ en sån här

och lite klumpiga armband.


Kommentarer
Postat av: Abb7

Skulle gissa på Surfer? :P

2009-07-16 @ 11:21:54
Postat av: Josefin

Svar till Abb7: Alldeles riktigt :) <3

2009-07-16 @ 18:28:02
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0