I LINUS garderob

Idag var jag på besök hemma hos Linus.
Som ni snart kommer märka håller han sig till
skatearstilen med stora tröjor, DC loggan
och starka färger.

Personligen tycker jag att stilen är härlig!
Man blir glad av alla färgerna och så ser
det galet skönt ut när INGET sitter tight, haha.
Något annat som jag blir glad av är när jag ser
en sån här garderob
fylld med som har ordning och reda.



Förra helgen var jag med Linus inne på butiken
Hollywood. Där inne var det fullt av färger och coola
plagg. Anledningen till att vi gick dit var för att Linus
skulle leta efter blåaskosnören och det slog mig då
att han är galen i ljusblått.

När det var dags för Linus att själv plocka fram sina favoriter
ur garderoben blev jag inte förvånad när det såg ut så här.


När jag frågade Albin som var med och hjälpte
till vilket plagg som var typiskt Linus så log han glatt
och plockade snabbt ned den här från en galje.

Nä men ser man på där ploppa DC loggan fram. En sann
skateares sanna vän, haha.
Nej! På tal om en skateares vän kom jag på att jag glömde
fota Linus mössor och kepsar.
Jag kan tänka mig att det är en hel del, haha.

Det var allt för den här gången. Håll utkick för snart kommer
jag och knackar på hos någon annan med min kamera
i högsta hugg!


Nej men ser man på, Linus har till och med blåa chinos, hihi.

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Hahaha, vilket roligt "hemma hos" repotage.

Bra skrivet!!

Btw, jag kopierar den sista bilden av dig om det är okej ;-)?

2009-12-20 @ 21:59:21
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0