I ALBINS garderob

När jag för första gången tittade in i Albins
garderob såg den lite annorlundare ut
än den gör idag. Det var ungefär 1,5 år sen
och han hade tröttnat på sin stil och bad mig om hjälp.
En T-shirt och jeans det var så Albin gick omkring.
Men när jag öppnade hans garderob idag så har något hänt. Det
är inte tack vare mig hela garderoben är utbytt. Jag gav bara tips och
hjälpte honom att svänga in på rätt bana. Resten har han gjort själv.
Det är HAN som har hittat de snyggaste plaggen när vi har
shoppat tillsammans, det är HAN som sätter ihop de snyggaste outfitsen
och det är MIG han använder som bollplank.
Idag springer han helst runt så här. Schyssta brallor, t-shirt, skjorta
och en massa smycken.
Det är inte heller ovanligt att ni skulle kunna se Albin i några av de
här plaggen.
Chinos. I garderoben hittar vi hela 3 par i 3 olika färger.
Dom här, ett par svarta och ett par sandfärgade
Som jag sa förut så är en ny favorit för Albin; skjortor och här
är den som jag tycker bäst om.
Sköna cardigans och stickade tröjor är också en favorit
och jag tror ärligt att det är de som är nummer ett !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0