december=mindre shopping för en shopaholic

Raggsockerna är på och shoppinglusten
är hög, hög, hög!
MEN så var det där med att det är decmber igen.
Julklappar, festkläder, smycken ect ska inhandlas.
Vilket har prio ett.
Sedan får man handla åt sig själv, för det
är december och i december ska man
sluta vara ett sånt ego och pracka
på sina nära och kär
onödiga saker för flera hundralappar
per skalle.

Efter julen är det ju åter igen kaos!
Mellandagsrean börjar och folk sliter och drar
i plaggen så man blr ju nästan rädd, haha.
Jag funderar på att vara modig i år
och skita i mellandagsrean för att åka in efter
nyår istället. Priserna har gått ner ytterligare
då men det finns knappt något kvar.

Men det känns som jag har tränat mina rea
ögon tillräckligt för att riskera det.
Ni ska bara veta hur grym jag är på att hitta billiga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0