dagens tips

Igår när jag satt och bläddra
i mina gamla modemagasin (som har legat och 
samlat damm i princip från att jag köpte dom)
slog det mig att jag borde kolla i dom oftare.
Jag såg nämligen massa coola
outfits som fortfarande fungerar rent trendmässigt.
Det kanske det som är tanken bakom
alla modereportage,
att de inte ska fungera just just nu
utan om ett tag.
För vi dödliga människor är lite sega på att
förstå när saker och ting är snygga, haha.
Så dagens tips till er där hemma.
Rota fram era gamla tidningar
och få inspiration. Tro mig det lönar sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har en pälsväst över den ibland (: haha.

2009-12-22 @ 15:40:58
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0