sno stilen

Alla har väll sätt Pretty Women med Julia Roberts?
För er som inte har det GÖÖÖÖR DET !
Har ni någon gång tänkt på att Kat, Vivans kompis
har ganska grym klädstil ändå.
Eller att Vivans stövlar är "just to die for"?
Om inte sätt er och kolla på filmen igen !
Kat har en högmidjad svart kjol med nitbälte och en
klorblekt jeansjacka och hur rätt känns det inte just nu.
Och de knähöga stövlarna...GE MIG DOM!
Fast, jag vill helst ha utan klack.
Har en stark känsla av att det kan se lite slampigt
ut eller iaf slampigare än utan klack.



Kommentarer
Postat av: sannie

jag har aldrig sett mig själv som "cool" :)

men tack ändå! ^^

ha en fin söndag, hehe.

mvh Sannie

2009-08-09 @ 12:19:33
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: ...

dom är prostituerade i pretty woman...

2009-10-25 @ 22:56:13
Postat av: Josefin

Svar till ... : Haha jag vet men jag älskar kats stil och vivans stövlar ändå :)

2009-10-26 @ 16:22:31
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0