Shoppa nästa vecka kanske?

Jag har tjatat på om det i snart ett år nu men
jag vill verkligen ha ett par lårhöga stövlar !!
Det ska väll inte vara så svårt att ta sig i kragen
och åka in till stockholm och köpa sig par?
Haha, tydligen ska det vara det.
Precis som med mina gladiatorsandaler.
Jag hade bestämt mig redan i våras att jag skulle
köpa mig ett par men tror ni att det hände eller?
Nixpix, jag köpte mina i panik förra veckan och fick
hem dom nu i fredags.
Haha, suck säger jag bara !
Jag är ingen bra shoppare när det gäller att planera
köpen. Nej, jag gillar när det är impulsivt och billigt.
Billigt är ett stort krav jag har.
För varför köpa en tröja för 300 kronor när man
kan få minst 3 stycken för samma pris?


Kommentarer
Postat av: Julia

Det finns ett par lårhöga svarta stövlar i mockaimitation utan klack på Topshop. Check 'em out!

2009-08-18 @ 12:54:13
URL: http://enjulia.blogg.se/
Postat av: Roooooooooobbin

Föööööööör du får bl.a bättre passform, bättre kvalité et.c och vissa dyrare kläder är ekologiskaaaa, Vilket är bra (Y) <3

2009-08-18 @ 16:27:51
URL: http://robbbbin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till Julia: Åh tack för tipset :)



Svar till Roooooooooobbin: Jo det är förståss sant :) Meeeen om du köper billigare plagg gör det inget att dom går sönder eller så eftersom du har då oftast råd med att köpa en ny ;)

2009-08-18 @ 17:59:31
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0