Ni kommer inte tro er ögon.

Jag har precis lärt känna en kille som nästan är lika galen i shopping
som jag är.
Här om dagen till exempel, då hade han bestämt sig för att åka
till stockholm för att köpa ett par shorts.
Bara de där shortsen INGET mer.
Men sedan när han kom hem hade han två kompleta outfits
ner stoppade i påsarna han fått med sig
 och inte ett enda par shorts.
Haha, galet va?


Här är en av outfitsen han fick med sig hem från huvudstaden och
ni måste hålla med mig om att han har grym klädsmak.

Kommentarer
Postat av: Robbbbbbbbin

Duuu är sneeeeeeeeeel =) <3

2009-08-12 @ 21:59:25
Postat av: Josefin

Svar till Robbbbbbbbin: Haha nej då, jag kan inte rå för att Robbin med två B har grym stil :)<3

2009-08-13 @ 09:00:10
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0