shopp your way to heaven.

Jag heter Josefin och om du skulle fråga
någon i min familj eller någon av mina
vänner om de skulle kunna säga något kort om mig
så är jag 99% säker på att alla skulle säga något
om mitt intresse av shopping och mode.
Flera gånger i veckan får jag höra
att jag är galen som ständigt köper nya
skor, kläder, väskor you name it.
Men jag tycker enbart att det är roligt
så jag tänkte "varför inte dela med mig av mitt intresse?".
Så därför skapade jag den här bloggen.
Vi får se hur det går men om jag känner mig själv
rätt så kommer jag aldrig kunna tyst om det här
ämnet.

Vill du veta mer om mig så gå in på min andra blogg.
 http://jozo.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Albin

Då får fler än jag ta del av ditt favorit intresse alltså ;) <33

2009-04-23 @ 20:27:36
Postat av: Josefin

Svar till Albin: Haha, precis :) <33

2009-04-25 @ 09:28:57
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0